Nieuw onderwerp beginnen

Track

Complimenten, ik zie zeker potentie voor het MyRoute-App platform. Als TomTom 400 gebruiker en groot voorstander van web-based oplossingen ben ik er vol ingesprongen en heb direct een Gold membership aangeschaft.

Bij de import van mijn eerste track stuit ik wel op een verrassing. Zodra ik voor deze track de optie 'Gebruik als route' kies vindt een dusdanige conversie plaats dat van de oorspronkelijke 5.700 punten er slechts 80 over blijven. De oorspronkelijke lengte van 165 km wordt 174 km op de TomTom kaart en maar liefst 198 km op de Google Maps kaart. De laatste route bevat direct zichtbare fouten.

Het risico bestaat dat de (voor mij) belangrijkste functionaliteit binnen het MyRoute-App platform, het delen van routes die vervolgens identiek kunnen worden bekeken en gereden, teniet wordt gedaan.

Wat is de reden van het wegvallen van het overgrote deel van de punten?

gpx

1 persoon heeft deze vraag

Een track met 5700 trackpunten is niet bewerkbaar.

Je kan wel je track met de route vergelijken en heel makkelijk en snel aanpassen, zie: http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/discussions/topics/12000000499

Die 5700 is inderdaad niet werkbaar. 

Heb zelf ook 1 keer gespeeld met "Gebruik als Route". Mijn ervaring is sterk vergelijkbaar als die van Topicstarter.

We kunnen het aantal routepunten per km in de 'Gebruik als route' functie wel aanpassen.

Dus kom maar met voorstellen...

Ik moet het even navragen bij Daniel, we zitten nu geloof ik op 100 routepunten voor 200 km.

Dit omdat veel gebruikers nog een TomTom Rider 5 hebben en die kan niet meer als 100 routepunten aan.

Het is altijd een compromis.

De 'Vergelijk route met track' functie is hierin wel heel erg handig.

Ook als de conversie van track naar route niet vlekkeloos is, kun je dat in een paar minuten perfect krijgen. 

Zie: https://youtu.be/mf6pBh5MHzU?list=PLoRUfcAhS6_3J_uDzGzSzm7a2JgW_lc2J

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.