Nieuw onderwerp beginnen

Data logging (track) exporteren

beste,

Ik ben op zoek naar een software die het volgende kan:

1. Via internet een route uitstippelen

2. Op de iPhone deze route kunnen laden & navigeren

3. Gegevens van mijn rit exporteren naar GPX, TCX, FIT of NMEA formaat. Zo kan ik deze inladen in specifieke software (e.g. DashWare) om de snelheid etc. weer te geven op filmpjes van de rit (welke met een goPro geschoten is)

1: werkt super via de webapp, waarvoor dank.

2: Is er momenteel nog niet, maar ik begrijp uit de forums dat jullie hieraan aan het werken zijn? Is er al een richt datum hiervoor?

3. Dit vind ik niet voorlopig? Zit dit in de bestaande functionaliteiten? En op welke  intervallen wordt er data gelogged?

Alvast bedanktè

1. Oké
  2. Dat kan reeds via Sygic en Navigon (zie filmpje) en we zijn bezig met eigen in-app navigatie
  3. Je kan je track 'gebruiken als route', vergelijken met de oorspronkelijke track en exporteren als GPX.

Waarom kun je een track niet direct exporteren of kopieren naar je device?

Ik las ergens dat jullie zelfs aanbevelen om op de track te navigeren dus dan is de conversie naar route en de benodigde controle op het resultaat niet meer nodig

Ik wil een zelfgemaakte route ( via Myroute app), exporteren naar mijn TomTom rider5.

Ik ga naar Routes, klik de desbetreffende route aan. Deze verschijnt in het scherm. Dan sluit ik mijn TomTom Rider5 aan op de computer. Vervolgens klik ik met de muis de "knop": EXPORTEREN aan. Dan krijg ik een 3 stappen menu: wat te doen. Uiteindelijk zou de route dan geexporteerd zijn. Ik verwijder veilig mijn TomTom. Daarna open ik mijn REISPLANNER op mijn tomtom , en is de route NERGENS te vinden. Ik word hier niet goed van.........Iemand heldere ideeen of tips ? Alvast bedankt.

Beste Bram Coolen,

Onlangs is er een uitgebreide video tour geupload naar youtube.

Hierin exporteer ik ook routes naar een TomTom.

Wellicht dat u hier wat aan heeft? 

https://www.youtube.com/watch?v=pSfkxkso8vw&list=PLoRUfcAhS6_3NHmvCm_57TnvMddD2P7ZG&index=5

Er zitten Nederlandse ondertitelingen bij.

Van wat ik begrijp waar het mis gaat met uw probleem is dat de knop 'routes importeren' niet ingedrukt wordt. 

Wanneer u de TomTom aansluit aan de computer verschijnt er op uw TomTom een scherm waarin dit wordt aangegeven.

Vervolgens staat rechtsonderin een knop met 'routes importeren'. 

Daar dient u 1maal op te klikken alvorens op 'exporteren' te klikken op uw computer.

Mocht dit nog niet geholpen hebben dan kunt u altijd een ticket aanmaken zodat ik u daar persoonlijk verder kan helpen!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer support MyRoute-app

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.