Nieuw onderwerp beginnen

tussenpunt invoegen

Net aangemeld als Gold-gebruiker.

Ik ga ervan uit dat ik hier ook suggesties mag doen die wellicht het programma nog mooier of beter zouden kunnen maken (geen kritiek, alleen opbouwend bedoeld).

Een tussenpunt invoegen gaat prima; de nieuwe route wordt snel getoond; wellicht kan het nog mooier als de route meteen na het verslepen van het nieuwe tussenpunt al laat zien hoe de route gaat worden terwijl je het tussenpunt nog "beet" hebt.

Ik meen dat TYRE dat ook deed (kan ook ITN.CONV geweest zijn).

Er komt na alle grote implementaties nog een hele finetune ronde waarin we dit soort punten gaan verbeteren.

Staat op de lijst, bedankt.

Over tussenpunten of extra punten gesproken. Het komt vaak voor, tenminste bij mij, dat het handiger is om een aantal extra punten aan een route toe te voegen om dit de route zo een wat meer dwingende karakter te geven zonder de route te wijzigen.

Nu moet je een punt eerst oppakken, verslepen en weer terugzetten. Het zou dus handiger zijn als gewoon een punt kan toevoegen. Dubbelklikken bijvoorbeeld.

Je kan 'in de routelijn' verslepen, dan zet je een tussenpunt in de routelijn, is (bijna) net zo makkelijk als dubbel klikken.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.