Nieuw onderwerp beginnen

Google StreetView verdwenen?

Met de dit weekend geïntroduceerde wijzigingen in het route-scherm, lijkt de mogelijkheid om Google StreetView te activeren te zijn verdwenen. Als dat definitief is, zou ik dat erg jammer vinden, aangezien ik heel vaak gebruik maak van die functionaliteit.

Voor mij is het vanuit het route-scherm kunnen gebruiken van StreetView één van de grote voordelen boven vergelijkbare tools, omdat ik niet steeds hoef te switchen tussen de "gewone" Google Maps en het routeprogramma.

5 personen hebben deze vraag

Ik zit er ook naar te zoeken. Gisteren begonnen aan een route op PC toen was het er nog.

Nu de website geopend op een Mac en het was weg. 

Is dit eigen aan Mac of algemeen?

Ik gebruik het ook constant om de weg te bekijken vooraf.

Hopelijk is het snel terug.

Groetjes,

Johan

Zelfde hier. Gebruik het ook veel en het viel dus meteen op!

Hopelijk komt het oranje meneertje snel terug........

Is al bekend bij de ontwikkelaars.........

Staat zelfs op de hoofdpagina!

Komt vast goed.......... 

De programmeur is er idd mee bezig, komt goed, maar is wat ingewikkelder als gedacht omdat we op de achtergrond geen Google Maps dienst meer gebruiken.

Ik mis het ook...

Erg handig om vooraf te kunnen kijken hoe de situatie ter plaatse ergens is.

StreetView is inmiddels terug :)

1 persoon vindt dit leuk

Hoe activeer je streetview? ik kan het nergens vinden. Ben newbie met myrouteapp, maar geen onbekende met google maps..... in myroute app kan ik echter nergens streetview inschakelen.   Wie vertelt mij hoe dat moet svp?

Via het één na onderste icoontje aan de linkerkant van de kaart.

Gevonden. Dank je wel!  Supersnel geholpen.

Uilskuiken dat ik dat zelf niet gezien heb. :-)

onderste icoontje....waar dan?

gevonden.....en drukken op de blauwe wegen.....

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.