Nieuw onderwerp beginnen

Account probleem

Hai Ik ben een goldmember for live. Alleen ben ik dit niet via een browser, maar wel in de app. Verder kan ik in ios geen bijlage toevoegen. Als ik op bibliotheek druk, krijg ik het startscherm van de app te zien. Graag uw oplossing. Dennis

Nu ben ik zowel op het net als op de app geen lifetime goldmember meer! Nog steeds geen antwoord gekregen ook.

Ik zie dat je twee accountnamen gebruikt hebt (Dennis73 en Dennis), kan dat het probleem zijn?

Zo niet: volgens mij kun je ook als Basic member een support ticket openen (via de link rechts bovenaan deze pagina)? Dan zou ik dat even doen, hopelijk krijg je dan snel antwoord.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.