Nieuw onderwerp beginnen

Route rijden via myrouteapp

Voorheen kon ik de door mij gemaakte route rijden via de myrouteapp. Dit werkte super! Nu kan dit helaas niet meer. En aangezien ik geen tomtom of garmin of iets dergelijks heb zou ik dit graagwel weer kunnen. Via sygix vind ik ook niet positief vanwege het maximaal aan routepunten. Is dit weer aan te passen?

9 personen hebben deze vraag

Hallo Myroute-App,

Ik vind het ook jammer en vreemd dat deze app het zelf rijden van opgeslagen tracks en routes niet meer ondersteund !!!

Was heel fijn en nuttig zeker omdat je niet steeds bestanden hoeft om te zetten.

Graag weer terug opnemen in App.

Het niet kunnen rijden van de opgeslagen routes in de myrote-app weerhoudt mij om Gold member te worden.

Als de optie er was had ik 'het Gold membership" er graag voor over. Zoals gezegd wat een gedoe om de bestanden om te zetten. Gemak dient de mens.

Beste Mirjam,

Ik moet zeggen dat het nog nooit mogelijk is geweest om de route te kunnen navigeren door middel van de MyRoute-app alleen. Dit is altijd in combinatie gegaan met Sygic op de android toestellen en Sygic / Navigon op de iPhones.

We hopen begin volgende maand live te gaan met de MyRoute-app Navigatie app en dan zal dit dus wel mogelijk zijn zonder Sygic! 

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Beste Erik,

Kunt u wellicht toelichten hoe u vroeger de routes navigeerden met de MyRoute-app app?

Want ik ben er vrij zeker van geweest dat het alleen mogelijk was om een route te tracken. 

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Hallo Ik vind het pas zinvol worden als je ook kunt navigeren Ook ik ga pas naar gold als ik iets aan dit programma heb Mvg Jos

Hallo, Waar vind ik de couponcode? Ik ben al lifetime tyretotravel klant. Heb deze per email ontvangen maar vind hem niet meer.

M.v.g. Ed 

Beste Ed, 

Als het goed is is de code naar uw Tyretotravel email adres verzonden.

Wellicht kunt u hem vinden door te zoeken op mailtjes van Myroute-app.

Anthony enige maanden geleden zei dat het rijden met myRoute app met een maand mogelijk zou zijn. Is dit inmiddels mogelijk?
This is an automated message. Some of the messages in this conversation have been reported. The topic will be closed to avoid people posting reactions that are not relevant to the original conversation.
In case you find it necessary to talk about this subject, please create a new topic. Please add a clear description to your message to allow our team to work with it as soon as possible.