Nieuw onderwerp beginnen

Afwijken route herberekenen

Ben vanmorgen naar een bestemming aan het navigeren maar neem uit gewoonte een weg verder dan aangegeven. Vervolgens gaat het goed mis. Kaart verdraait en doet geen herberekening. Ook bij weer op de route komen blijft de kaart raar staan.

1 persoon heeft deze vraag

Bovenstaande ervaring heb ik ook. Een bestemming ingevoerd vanmorgen en daarna bewust een andere route gekozen dan aangegeven. Met als resultaat dat er geen herberekening plaats vond en de app volledig vast liep.
Komt er nog een instelling route herberekenen

Een route gereden en op een gegeven moment afgeweken van de route. Het volgende gebeurde:

- Toen de app het in de gaten kreeg dat ik niet meer de route volgende, ging deze terug naar het overzichtsvenster. Gelijk weer op de knop gedrukt om de route te starten.

- De knop "Route wordt berekend" knipperde continu in het scherm maar ik zag geen route lijn meer.

- Linksboven in werd er d.m.v van de routepijl wel een aanwijzing gegeven die klopte met de situatie ter plekke. Op de kaart was die aanwijzing ook even te zien. maar je kan er eigenlijk niets mee

- Zodra ik stil bij een stoplicht verdwijnt "Route wordt berekend" ook direct maar zodra ik begin te rijden is deze ook direct weer terug.

- Uiteindelijk kwam ik weer terug op de route. Dat weer ook netjes opgepakt en ik kon de route ook weer verder gewoon afrijden.

Vanavond weer gereden. Zolang je netjes de route volgt gaat het wel goed maar zodra het herbereken begint, raakt de app de kluts kwijt. Regelmatig gehad dat de app naar de achtergrond verdwijnt. De route moet dan weer opnieuw gestart worden.

Aanmelden om een reactie te posten