Nieuw onderwerp beginnen

aanwijzingen

Bij een aanwijzing die begint met:"Na" of "Nu" begint het volgend woord al in de klank van het eerste. Daardoor hoor je niet goed wat er gezegd wordt.... Graag een iets langere pauze tussen deze 2 woorden.

In z'n geheel gewoon minder aanwijzingen. Mijn accu van de headset is al leeg voordat de dag voorbij is. Wat heeft dat mens veel te vertellen. En dat heb je ook nog iedere keer de melding dat je te hard rijdt. 

Inderdaad een mogelijkheid om de waarschuwing voor te hoge snelheid uit te zetten is wenselijk....

Een visuele melding, vind ik zelf al voldoende. 

Wat betreft die aanwijzingen. Ik heb dat ook gemerkt. Het lijken wel 2 zinnen waarbij de eerste abrupt wordt afgebroken door de volgende.

Ik heb zelf nu 2 jaar de Rider 400 in gebruik en daar zit de optie in om vroege aanwijzingen uit te schakelen. Heerlijk is dat. 

Ik krijg alleen een melding "over zoveel honderd meter afslaan" en iets later de melding "nu afslaan". Verder niets

Ik heb het dan nog niet eens gehad over de hoeveelheid meldingen als de app een nieuwe route berekent bij het herbereken. Dan begint mevrouw een heel verhaal te vertellen.

Over 800 meter, linksaf slaan.

Over 700 meter, linksaf slaan.

Over 600 meter, linksaf slaan.

Over 500 meter, linksaf slaan.

Over 400 meter, linksaf slaan.

Over 300 meter, linksaf slaan.

Over 200 meter, linksaf slaan.

Over 100 meter, linksaf slaan.

Nu linksaf slaan. 

Gek wordt je van dat mens.

2 personen vinden dit leuk

Exact dezelfde ervaring. Ik vind gesproken aanwijzingen prima, maar idd niet elke 100 meter.

Beste mensen, 

Heb de suggestie op de lijst gezet van de developers. 

Het is al mogelijk om de gesproken berichten helemaal uit te zetten, maar wellicht is hier ook een mogelijkheid om te filteren wat je wilt horen. 

Met vriendelijke groeten, 

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app