Nieuw onderwerp beginnen

Nieuw ontwerp sidebar.

Ik heb een Full-HD scherm (1920*1080) maar vind de nieuwe layout vrij druk en neemt nu meer ruimte in dan de vorige. Het lijstje met routepunten is een stuk kleiner geworden.  

Ik vind dit geen echte voorruitgang. Persoonlijk vind ik de lijst met routepunten belangrijker dan de overige opties in de linker sidebar.

4 personen hebben deze vraag

Overigens. Aangezien er toch al gesleuteld is aan de linker sidebar. 

Het zou ook wel een goed idee zijn om de inhoud van linker sidebar afhankelijk te maken van de opties in de bovenste menu balk. Dat is nu niet zo (of ten dele)

Sluit ik mij bij aan.

Nieuwe sidebar is geen verbetering.

Zou mooi zijn als je kunt aangeven wat je in de sidebar wel en  niet wilt zien

De nieuwe layout is voor mij ook niet interessant.. De lijst met routepunten en favorieten zijn veel te klein geworden om een goed overzicht te krijgen. Je zou de list met mogelijkheden moeten kunnen openklappen. De rest van de items zullen dan geheel dicht moeten staan. Daarna weer kiezen welk item je wilt gaan gebruiken.

Op deze manier is het voor mij geen vooruitgang....

Ik hoop dat dit nog aangepast/verbeterd kan worden. Je moet naar mijn idee niet altijd willen veranderen qua layout. Icoontjes nemen veel ruimte in beslag 

Groeten

gelukkig weer de oude situatie

Beste Gebruikers, 

De developers zijn op de hoogte van de feedback punten over de nieuwe sidebalk.

Ze zijn nogsteeds bezig met het verbeteren van deze zijbalk. 

Zo hebben ze het idee van André opgepakt en zijn ze nu aan het kijken hoe dit het beste te implementeren is. 

Ik ga de thread nu sluiten om te voorkomen dat het hier straks reacties worden geplaatst die niet relevant zijn aan het onderwerp.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens 

Customer Support MyRoute-app