Nieuw onderwerp beginnen

Navigation app en herberekenen

Op wesbite Myrouteapp via mijn account een route voor fiets gemaakt met diverse tussenpunten. Werkt prima. Echter bij het inladen op mijn smartphone gaat de Navigation app (via mijnzelfde account) de route herberekenen.

Ik weet, herberekenen heeft voordelen, maar in mijn geval wil ik dit echt uitschakelen omdat ik op de website Myrouteapp de route nauwkeurig heb ingetekend om de route via specifieke fietspaden te laten lopen. Het kost te veel tijd om meer tussenpunten handmatig in te voegen...

Navigation app afgelopen week pas geïnstalleerd.

Iemand een oplossing? Dank!

Beste Ben,

Bedankt voor uw suggestie. Momenteel is het niet mogelijk herbereken uit te schakelen. Wel kunt u de verschillende routepunten 'overslaan' dit doet u door tijdens het navigeren op de blauwe knop rechts onderin te klikken, er zal dan een nieuw scherm tevoorschijn komen waarop u op 'overlaan' kunt klikken.

Ik ga uw suggestie doorsturen naar onze ontwikkelaar, hij zal er verder naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Deze functie is voor mij ook een must op de motorfiets als je een specifieke route wil volgen.

Momenteel maakt hij er zelf zijn ding van wat eigenlijk niet de bedoeling mag zijn als je een route uitstippeld! Hopelijk komt er snel een update!

mvg

Andries

Vandaag van ellende weer terug naar de Garmin omdat er een routepunt in een wegomleiding zat en ik steeds terug werd gestuurd naar dat routepunt en er steeds opnieuw werd herberekend.Mijn eerste enthousiasme voor myrouteapp is behoorlijk minder geworden. Immers bijna bij elke route is er wel een keer een omleiding en mis je een routepunt !! 

Aanmelden om een reactie te posten