Nieuw onderwerp beginnen

Terug komen op de route na omleiding

Ik doe altijd een track als .GPX1.1

Werkt perfect, tot dat je bv een omleiding hebt en van de route af moet.

Komt dan zeer slecht, of soms helemaal niet, terug op de gekozen route.

Ook kun je dan de volgende tussenpunt niet overslaan omdat het een track is.

Doe je deze als route dan heb je de rechterkant van de TomTom helemaal vol staan met routepunten wat ik eigenlijk niet wil.

Iemand een tip?

1 persoon vindt dit idee leuk.

1 Start de route opnieuw en zoek een verder gelegen punt op, op of nabij de route waar je dan eerst naar toe zou willen. Je drukt dan op die plek en geeft de opdracht: rijden. Daargekomen start je de route/track weer op en geeft de opdracht 'huidige route/ga naar dichtsbijgelegen punt. Daarna wordt de route opgepikt. 2 Je kunt ook gewoon de route opstarten en NIET op rijden drukken. In of uitzoomen, je ziet dan de track en aan de cursor de plek waar je bent. Je kunt dan ook gaan rijden en via de verschuivende cursor de gewenste weg volgen waar je naar toe wilt. Dan later alsnog de route starten. Nadeel bij mijn TT550 hierbij is dat na enige tijd de cursor uit beeld en het beginpunt van de route in beeld komt. Dan moet je later opnieuw checken waar de cursor is en of je nog goed rijdt.

Ja, gisteren ook zo'n probleem gehad.Net toen ik de voorrijder van ons groepje was weg afgesloten en dan ga je een vlaggetje missen. Maar dit was dan ook een route en geen track. Er moet toch ook een methode zijn om deze vlaggetjes eruit te gooien en dat je dan de track rijdt ?

Ik heb de route er meerdere keren opnieuw ingezet maar deze werd alleen maar langer en ik werd telkens teruggestuurd.Ik heb een TT 450

1 persoon vindt dit leuk
Aanmelden om een reactie te posten