Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Favoriet maken op andere locatie (net ff ernaast of verderop).

Ik kan de favoriet niet verplaatsen naar de locatie die ik wil, ik kan wel de naam wijzigen.

GPS is niet altijd nauwkeurig en het is erg fijn als de favoriet op een eigen aangegeven plaats kan worden gemaakt.

Beste antwoord

Hallo Marco, ik heb er een ticket van gemaakt.

Hallo Marco, bedankt voor het meedenken. In mijn android app kan ik de routemarker even met mijn vinger vasthouden en dan verschuiven.

Dat werkt, is niet vanzelfsprekend echter, een indicatie qau helptekst in de app zou helpen.

Als ik een bestaande favoriet wil verplaatsen lukt dat (nu pakt deze slecht de pin op), maar druk ik na verplaatsen op Opslaan, dan stopt de MyRoute app.

selecteer ik een favoriet, dan is zoom niveau te hoog, er wordt geprobeerd gedetecteerde locatie en favoriet op de kaart te houden, niet handig als je 100km van dat favoriet zit. Wel handig bij maken favoriet, maar niet bij wijzigen van favoriet.

Ok, kijken we nog even naar.

Ik kan de favoriet verplaatsen, tik ik op opslaan:  Myroute App stopt en nieuwe plaats van de locatie is niet opgeslagen.

Antwoord

Hallo Marco, ik heb er een ticket van gemaakt.

This is an automated message. Some of the messages in this conversation have been reported. The topic will be closed to avoid people posting reactions that are not relevant to the original conversation.
In case you find it necessary to talk about this subject, please create a new topic. Please add a clear description to your message to allow our team to work with it as soon as possible.