Nieuw onderwerp beginnen

Mooi!

Hallo mannen, zojuist begonnen met de MyRoute WEB.

Wat werkt het fijn! Binnenkort kan ik de Windows-Bootcamp-sessie van mijn Mac afgooien!

Ik kan niet anders dan bovenstaande onderschrijven.  

Ziet er gelikt uit !

Let's test it to destruction, maar voor een beta... wow.. goed werk ! 

Beste Frank en Martijn, jullie beseffen half niet hoe fijn dit is om te lezen, bedankt! Groet, Michel + team!

Michel + team. Het is me ook gelukt om in te loggen en een aantal routes die ik heb gemaakt voor mijn vakantie in de app te laden. Lekker gemakkelijk en overzichtelijk. mbt de reacties over deze release is dit idem.

Garmin BaseCamp en Mapsource... tjongejonge, ik krijg er bijna een dubbele basishersenfractuur van. Wat een onlogisch rotprogramma is me dat? Pfft... 

Lang leve Tyre en nu deze MyRoute-app  :)

Dit ziet er inderdaad zeer gelikt uit! Hier ga ik veel plezier van hebben.

Fantastisch Michel CS,.

Zelfs voor mij is het gemakkelijk.

Al jaren werk ik aan usability-research voor grote ICT projecten. Qua gebruiksvriendelijkheid heeft het ontwikkelteam van MyRoute-app een hele goede start gemaakt. De uitdaging om alle mogelijkheden te ontwikkelen en het geheel toch overzichtelijk te houden is goed gelukt. Keep up he excellent work!

eerste indruk is super, kan niet wachten om de motor weer te starten ( maar moet tot weekend wachten ) .

werkt perfect samen tussen Windows7 - IOS ( iPhone 6 ) en OSX. (iMac + MacBook )

Mapsource snel vergeten...... 

complimenten voor het ontwikkelteam !!

Vraag: Ik kan bij mijn profiel het wachtwoord niet wijzigen in een persoonlijk wachtwoord. Is dat omdat dit een beta versie is?

Dag Peter, Wachtwoord wijzigen was mij wel gelukt. Is dus niet een beta probleem denk ik. Misschien niet te veel tekens of vreemde tekens gebruiken? Wellicht dat het team in het betreffende venster aangeeft wat wachtwoordrestricties zijn.

mbt wachtwoord wijzigen, in eerste instantie had ik mbt copy-paste het oude wachtwoord van uit de mail van myrouteapp gebruikt, echter daar wordt een spatie aan toegevoegd waardoor het oude ww niet herkent wordt. Na controle ( en verwijdering van de spatie aan het einde ) is het gelukt om het ww aan te passen

Is hiermee het probleem verholpen Peter Mulders?

Michel gelukt bedankt.

Dat is fijn Peter.