Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Koffiepauze

Hello,

Hoe ga ik om met een koffiepauze onderweg? Wat doe ik dan met de app? (niets doen of pauzeren?) Mijn pauze gisteren veroorzaakte dat het tracken beëindigde: kwam dit doordat ik tijdens de pauze al eens gekeken heb naar waar ik geweest ben?

Beste antwoord

Beste Dirk,

Nadat u bent begonnen met tracken verandert het start knopje in een pauze knopje. Met de pauze knop kunt u het tracken pauzeren, bijvoorbeeld tijdens een koffiepauze. Wanneer u weer gaat rijden gebruikt u opnieuw het start knopje.

Rechts van de knop vindt u een andere knop "Voltooien". Hiermee wordt de track beëindigd/voltooid en komt de gehele track online te staan.

Hopelijk bent u hiermee geholpen, anders hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Daniël Luthra

MyRoute-app

ik had zondag dezelfde ervaring. Volgens mij moet je "pauzeer tracken bij stilstaan" uit zetten in je instellingen

Antwoord

Beste Dirk,

Nadat u bent begonnen met tracken verandert het start knopje in een pauze knopje. Met de pauze knop kunt u het tracken pauzeren, bijvoorbeeld tijdens een koffiepauze. Wanneer u weer gaat rijden gebruikt u opnieuw het start knopje.

Rechts van de knop vindt u een andere knop "Voltooien". Hiermee wordt de track beëindigd/voltooid en komt de gehele track online te staan.

Hopelijk bent u hiermee geholpen, anders hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Daniël Luthra

MyRoute-app

Oei, ik denk dat dit dikwijls zal vergeten worden... is het dan niet beter de optie "pauzeer tracken bij stilstaan" op te zetten?

Start de tracking ook terug automatisch uit pauze-modus, wanneer er terug verplaatsing is? Ik vermoed dat het bij mij hiermee misgelopen is: "pauzeer tracken bij stilstaan" stond aan, tracking is gepauzeerd, en dan ben ik bijna zeker dat ik terug op de start gedrukt heb alvorens m'n route verder te zetten...

Tip voor toekomstige ontwikkeling: "start/pauze" knop naar de Apple Watch brengen zou zeer handig zijn!

Bedankt voor de tip Dirk. Je kunt overigens de app via 'instellingen' nuj al instellen dat het tracken automatisch wordt gepauzeerd bij stilstand.

Het tracken via Smartphone is aan mij niet zo besteed, maar ik kan er inkomen dat sommige dit wel graag doen. Dus prima dat het bestaat voor smartphone.

Ik track al jaren met de volgsysteem aan mijn motorfiets, ik weet precies waar ik gereden hebt, hoelang ik stilgestaan heb, hoe snel ik op elk punt gereden heb ……

Ik weet dus ook altijd waar mijn motorfiets is bij diefstal en zolang ze het ding er niet uitgehaald hebben.

Dus deze tip : geef bij het tracks ook de rijsnelheid op elke punt van je track aan, of om de 5 sec ( instelbaar )  met een optie om deze te wissen of enkel toegebruiken voor persoonlijk gebruik, zodat je daar niet kan op „gepakt” worden. ( zie screenshot in bijlage )

PDF

Bedankt voor de tip.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.