Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Toolkit: optimaliseren

Goedemorgen team,

het is geen fout/bug maar een vraag.

Wat is het logaritme van de optie Optimaliseren (van de route) in de Toolkit van MyRoute WEB?

Ik deed dat achteraf met een al gereden route, deze gaat nu een gans andere kant op, beter gezegd: slaat een stuk over.

Groeten,

Frank.

Beste antwoord

Optimaliseren wordt vooral gebruikt door bezorgdiensten, je bepaald je startpunt en je eindpunt, voer de adressen in als routepunt en MyRoute-app berekend de snelste route van begin naar eind en neemt alle routepunten mee. Er zou een bug kunnen in zitten, om dat te kunnen reproduceren hebben we de oorspronkelijke route nodig en de geoptimaliseerde route.

Aansluitend op mijn vraag: nu de route is geoptimaliseerd ontstaat er een gat in de route.

Bij Tyre kon je de route opnieuw laten tekenen/berekenen. Kan dat ook met MyRouteWEB. Of komt dat misschien nog?

png
Antwoord

Optimaliseren wordt vooral gebruikt door bezorgdiensten, je bepaald je startpunt en je eindpunt, voer de adressen in als routepunt en MyRoute-app berekend de snelste route van begin naar eind en neemt alle routepunten mee. Er zou een bug kunnen in zitten, om dat te kunnen reproduceren hebben we de oorspronkelijke route nodig en de geoptimaliseerde route.

Dank je Michel. Steek daar maar geen energie in. Ik gebruik die "pizza koerier"-optie gewoon niet.

Om te experimenteren heb ik een route van mij geoptimaliseerd. Daar kwam iets uit dat ik niet verwachtte. Dus ik dacht: even ongedaan maken. Maar die optie kan ik nergens vinden. Is die er niet? doe ik iets fout? Anders is dit een suggestie mijnerzijds.

Deze suggestie is in de maak Ron.

1 persoon vindt dit leuk

Michel  

In tyre kun je de route optimaliseren en met punten wordt dan geschoven zodat je de juiste route krijgt en de punten achterelkaar liggen. Hoe dat te doen in de app?

Klaas

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.