Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Routenaam na export

Wanneer ik een route exporteer naar tomtom, wijzigt de naam naar cryptische scribbles! Dit is vervelend wanneer men meerdere routes naar de tomtom exporteert: je kan aan de hand van de naam niet meer herkennen welke route wat is.

Grtjes, Dirk

Beste antwoord

Ja, dat is een bug Dirk, ik maak er een ticket van. Gewone namen met alleen cijfers en letters worden wel correct geëxporteerd. 

1 persoon heeft deze vraag

Antwoord

Ja, dat is een bug Dirk, ik maak er een ticket van. Gewone namen met alleen cijfers en letters worden wel correct geëxporteerd. 

Nog geen nieuws hierover? Ik vertrek zaterdag voor een trip naar Italië...

Ha Dirk, we kijken er naar, maar is nog niet zo eenvoudig. Gewone namen met alleen cijfers en letters worden wel correct geëxporteerd. 

Vandaag het eerste experiment met de Web applicatie gedaan. Tevens de export geprobeerd. Hetzelfde probleem.

Ik heb alleen letters en spaties gebruikt in de naam. Export levert een naam met willekeurige letters op.

We wachten geduldig af.

Hoe heb je de Export geprobeerd en welke rider

Heb met de Rider 400 problemen met letters, cijfers en spaties.

Export met het 'Connector tool'. Deze geïnstalleerd en de eerder geuploade route genaamd "' Het Heuvelland en de Voerstreek' ge exporteerd naar mijn TomTom XXL. Geen Rijder dus. De Route wordt in de reisplanner weergegeven als 'ddmqnmkgja'. Ik zal de route openbaar zetten dan kunnen jullie zelf proberen. (als het daar aan zou liggen)

PS de reis ansich is wel goed, alleen de weergave naam niet.

Tijdens de export heb ik geen naam opgegeven omdat de bestandsnaam, gelijk aan de routenaam,dan zou worden weergegeven.

Eric

Oké, ik heb het doorgegeven aan Daniel, hij zal er naar kijken.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.