Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

RouteLab - Routebestand of Trackbestand uploaden

Routebestand:

Ondersteunde bestandsformaten zijn: GPX, ITN, TRF, TPF, KML, KMZ, OV2 of TAR.GZ.

Trackbestand:

Ondersteunde bestandsformaten zijn: GPX, KMZ, KML

Zijn de opties GPX, KMZ en KML in Routebestand uploaden dan niet overbodig?

Natuurlijk geen bug, maar het viel mij op...

Vr. grt., Frank.

Beste antwoord

Ha Frank,

Nee, dit bestandsformaten waar soms routepunten én een track in zit.

Bij route uploaden importeer je de routepunten, bij track uploaden de trackpunten.

Antwoord

Ha Frank,

Nee, dit bestandsformaten waar soms routepunten én een track in zit.

Bij route uploaden importeer je de routepunten, bij track uploaden de trackpunten.

Hallo,
Ik krijg het niet voor elkaar een route uit My Route App te versturen via de Cloud naar het apparaat.
Telefoon heeft verbinding want vanuit My drive lukt het wel.
Als ik vervolgens: Opslaan als: TomTom Drive (beta) Gold - Uploaden naar TomTom Mydrive vul het e-mailadres in en mijn wachtwoord (dat moet toch kloppen want daarmee kan ik inloggen in MyDrive) bestandstype GPX (route, track) en het dan verstuur krijg ik: "Uploaden mislukt, controleer je Mydrive inloggegevens en probeer het nogmaals. Enig idee wat hier fout gaat> dankjewel alvast, Groet Jan

Hallo Jan,

We hebben het hier getest en het gaat geen enkele keer fout.

Wat het heel misschien kan zijn is het volgende:

• Je vult eerst je MyDrive email adres in
  • Sommige PC's vullen dan automatisch je wachtwoord in, alleen dat is het wachtwoord van MyRoute-app! Dus verwijderen en zelf je wachtwoord intypen, hoop dat het dan wel lukt.

Dag Michel, dit is niet het geval,ik type duidelijk het wachtwoord voor Mydrive in.
Hoe is mijn MyRouteApp dan eigenlijk gekoppeld aan mijn Mydrive? Ik zal iets fout doen maar ben er nog niet uit. Het laden van uit Mydrive naar de TTRider 410 gaat perfect, alleen van MRA Naar Mydrive dus niet.
Heeft het op de één of andere manier met de accounts te maken misschien?
Ik ben verder zeer enthousiast en promoot MRA her en der ook bij mijn motorclubmaten. Gisteren vergadering gehad van de club (MC Antrappers uit De Wijk) en vrijdag 3 maart hebben we een bijscholing van Hans Vaessen. Echt eindelijk een goed routeprogramma wat bruikbaar is en goed uitwisselbaar van routes enz. Chapoo, ga zo door
Groet, Jan

Soms....zijn PC's ondoorgrondelijk,of de gebruiker,hoe dan ook, het is gelukt vanuit MRA via Mydrive naar het apparaat te sturen. Dank voor de service

Fijn dat het gelukt is, geen idee waar het aan lag, het zou zelfs zo kunnen zijn dat er een storing was bij MyDrive.

Bedankt voor het compliment, wij blijven zeker doorgaan, er komt nog heel wat moois aan komende maanden!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.