Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Momenten vastleggen

Ik heb bij het uploaden van momenten probleem dat die meestal niet worden verwerkt.
Foto met naam een stukje beschrijving.
Route gaat automatisch correct.

De momenten blijven in de wachtrij staan voor upload. Kan je zien op beginscherm bij het klokje rechtsboven. Vandaag bleek einde van de dag ineens wel de upload van vanmorgen verwerkt te zijn. Vanmiddag terugreis nog eens wat vastgelegd maar slechts 1 tussen liggend moment verwerkt. 

telefoon heeft heledag data/wifi beschikbaar.

Beste antwoord

De developer kijkt er naar, we hebben geen S2 test apparaat, dus hij komt er tzt nog op terug.

Ha Leon, dat is vreemd, dit probleem heb ik niet. Wil je aangeven welke toestel en android versie je hebt? 

goedendag Michel, Het is een galaxy S2 (gt-i9105p) met android 4.2.2; nu zijn er een aantal opnames dat de vastlegging en foto momenten mogelijk verchillende g posities bevatten. foto tussen stopplichten in vanuit auto gemaakt om e.e.e te testen. laatste tracks een paar fotos op eindpunt en lijken goed te gaan. mogelijk dat daar wat mis gaat. en bij een paar foto's is maar e helft verwerkt. kijk maar bij mijn laatste logs gisteren en vandaag. maar zou het nu zoeken in de koppeling moment-track. is het alleen een track ID bij de foto of op basis van een gps locatie?
Antwoord

De developer kijkt er naar, we hebben geen S2 test apparaat, dus hij komt er tzt nog op terug.

momenteel e.e.a. aangepast.
De App en alle eerdere foto's verwijderd en opnieuw de app geïnstalleerd.
Geen oplossing.
In de telefoon bij de camera instelling resolutie aangepast van 8Mp naar 3.2Mp en de beeldkwaliteit lager gezet van Hoog naar gemiddeld.
Vandaag 3 foto's onderweg en direct geupload. :,).
wordt vervolgd.

Als ik de foto's maak in hoogste resolutie en beeldkwaliteit superhoog worden de foto's niet geupload.
Als ik de beeldkwaliteit aanpas naar Fijn worden de foto's wel direct geupload na voltooien route.

Ik heb soort gelijke ervaring op mijn Samsung S4, zal ook eens van de week testen met een lagere resolutie.

Resolutie aanpassing heeft het gedeeltelijk opgelost.
Blijf toch probleem houden dat upload niet lukt. Alleen de laatste foto's was gisteren geupload.
Dag later de App sluiten, NIET uitloggen, netwerk uit en opnieuw aanmelden WIFI en App starten, Spontaan worden er 3 van de 10 foto's geupload.
Nog een keer deze handeling en weer een paar verwerkt. Ook in de link naar Facebook bijgewerkt.
Wachtrij blijft uiteindelijk hangen op de eerste momentopname van die track die een foto heeft van 2.51MB Limiet??

Had ook een paar foto's van 0 Bit.
Vastlopers van moment opslaan.
Geen of een te korte naam van momentopname veroorzaakt afsluiten opname en de foto niet bij de track.
Kan je wel achteraf nog doen uiteraard. Hier zou best wat in verbeterd kunnen worden

Bij geuploadde foto's ook regelmatig foto's die maar gedeeltelijk worden getoond.
Afgebroken upload?

Lastig dat je bij de wachtrij geen idee hebt of er iets wordt uitgevoerd op de achtergrond.
Teller van hoeveel MB er gedaan moet worden en hoeveel er nog resterend is bijvoorbeeld.

Ben benieuwd, volgende week komen er updates voor android en iOS en moeten we weer een stapje verder zijn.

Update 1.3 is verbetering.
met verschillende ritten verschillende momenten gemaakt. Alle foto's gaan automatisch goed naar de routeapp. 
Ook geen vastlopers meer gehad.
goedwerk geleverd.

Ik ervaar ook verbetering met de laatste update. Zo lang de foto tijdens het tracken in landscape stand worden genomen gaat goed. Bij het wisselen naar portretstand stop de route app of worden de foto niet opgeslagen (de vraag voor opslaan komt wel, mar niet de vraag voor moment). Ga je daarna weer terug naar landscape, dan gaat het weer goed.

Helaas liep bij upload van de foto's ook nog niet goed bij mij, en bleven een aantal foto's in de wachtrij vast zitten.

Vanavond of morgen komt er weer een nieuwe android update!

Ik heb zojuist de route ' Oupeye ' gemaakt met foto's.

Deze zijn helaas niet mee geupload. ik zie ze wel staan in de map ' Pictures\MyRouteApp ', als moment-0.jpg tot moment-5.jpg.

Foto's zijn wel gemaakt in de hoogste resolutie 4160x3120 pixels.

Hoe kun je zien of deze in de wachtrij staan?

Ik denk dat het komt door de hoge resolutie.

De wachtrij is dat tijd icoontje rechtsboven, ik ben benieuwd of ze daar nog staan.

Ik maak er een ticket van.

Hallo Michel,

Bedankt voor het snelle antwoord.

Ik heb gegeken en idd, mijn momenten staan er nog.

Worden deze nog geuploaded of wat doet MyRoutte-app er nog mee?