Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Sorteer opties route

Ik ben heel blij dat inmiddels sorteer opties beschikbaar zijn onder, Mijn trips, Mijn route. Echter als ik daarna een route kies voor bij voorbewerken, en in ga daarna weer terug naar Mijn trips, Mijn route dan moet ik de sortering weer opnieuw instellen. Zou de keuze voor sortering opgeslagen kunnen worden.

Daarnaast zou ik ook wel de sorteer opties onder Mijn trips, Mijn tracks willen hebben.

Beste antwoord

Zit in de planning, gaat nog wel even duren.

Antwoord

Zit in de planning, gaat nog wel even duren.

Dat is nu 2 jaar geleden geschreven. Doet het 'nog even duren' nog steeds opgang?

Ik vind het zeer hinderlijk dat dit probleem nog niet is aangepakt/opgelost. Moet m.i. niet zo moeilijk zijn. Ik heb voor mijn vakanties ca 100 routes in de file, die bij een wijziging iedere keer weer opnieuw worden gesorteerd, maar niet op naam.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.