Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Route in de buurt is niet in de buurt

Ik tik op route in e buurt, dan wandelen en dan krijg ik deze te zien als meest dichtsbijzijnde route vanuit Amsterdam:

http://www.myrouteapp.com/track/open/815

Euhhh in Polen? ;)

Het lijkt erop dat hier gekeken wordt naar de locatie van de persoon die het invoert, terwijl dit zoeken veel beter kan worden gedaan op basis van de coördinaten van het eerste route/track punt, of nog beter op de coördinaten van begin en eindpunt en daar dan het midden van nemen.  Bij een A-B  wordt dan het midden van de toer aangegeven, bij een A - A alleen het begin punt. 

Aan de andere kant zou je een rondrit ook middenin willen oppakken en zien in je lijst als deze vlak langs je huis loopt.

Beste antwoord

Bedankt weer, ik heb er een ticket van gemaakt.

This is an automated message. Some of the messages in this conversation have been reported. The topic will be closed to avoid people posting reactions that are not relevant to the original conversation.
In case you find it necessary to talk about this subject, please create a new topic. Please add a clear description to your message to allow our team to work with it as soon as possible.
Antwoord

Bedankt weer, ik heb er een ticket van gemaakt.