Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Track en Routes opslaan en delen.

Ik heb onder mijn accounts wat routes opgeslagen.

Nu dacht is dat deze te zien zouden zijn voor iedereen, zoals de tracks op de kaart van Europa.

IK net niet de bedoeling dat routes zouden gedeeld wordt.

Track zijn ook wel oké als ze natuurlijk eerst goed voorbereid zijn.

Van A'dam naar A'pen tracken over autosnelweg is geen leuke route m.i..

Ik zou graag dat mijn vrienden motorrijders mijn voorbereide routes in de toekomst kunnen opladen en exportren naar hun toestel. Kan dat.

Beste antwoord

Je kunt de status van je route altijd aanpassen in Privé, Vrienden of Openbaar.

Als een route op 'Vrienden' staat en een vriend opent die route dan is de route automatisch gekopieerd en kan deze vriend de route ook exporteren naar zijn GPS, mits hij of zij natuurlijk lid is van MyRoute-app. Voorlopig is het een besloten platform alleen voor leden. 

Antwoord

Je kunt de status van je route altijd aanpassen in Privé, Vrienden of Openbaar.

Als een route op 'Vrienden' staat en een vriend opent die route dan is de route automatisch gekopieerd en kan deze vriend de route ook exporteren naar zijn GPS, mits hij of zij natuurlijk lid is van MyRoute-app. Voorlopig is het een besloten platform alleen voor leden. 

Oké, dat ziet er goed uit voor de toekomst, als vrienden gewoon mijn routes kunnen zien.

Misschien kan u eens nazien of u mijn routes dan ook daadwerkelijk kan zien, bestuderen en importeren ???

Ik heb er nu een 22-tal staan.

Ja hoor, geen probleem, ik neem aan dat uw routes op 'Openbaar' staan.

Wij hebben een groeps-app voor onze motorclub.

Ik heb in Tyre een aantal routes gemaakt.

Deze zijn opgeslagen op mijn computer onder "DOWNLOADS".

Hoe krijg ik een route vanuit mijn downloads verzonden naar de groeps-app op mijn I-phone ?

Zodat als we gaan rijden iedereen dezelfde route heeft ?

Alvast bedankt.

Groeten Bram.

Ik zou zorgen dat iedereen lid wordt van MyRoute-app.

Importeer jouw routes in MyRoute-app. Vervolgens kun je in MyRoute-app een Evenement maken waar je de route(s) in kunt zetten. Je kunt deelnemers toevoegen (of zichzelf laten inschrijven) en die kunnen kunnen die route(s) dan zelf via MyRoute-app downloaden (via de app op de telefoon als ze Sygic of Navigon op hun telefoon hebben, of via de webapplicatie, als ze de route op hun eigen navigatie-systeem willen zetten).

Via WhatsApp verspreiden kan volgens mij niet, WhatsApp accepteert alleen bepaalde soorten bestanden en routes horen daar niet bij.

Bram ken je de site web.whatsapp.com?

Wellicht ligt hier je oplossing

Ondanks dat je is Whatsweb hiervoor niet de fijnste oplossing. Mail werkt al beter en iedereen in de Club aan de MyRoute is ook een hele fraaie oplossing. Naast de gratis versie kent MyRoute volgens mij ook groepskortingen voor clubs

Die groepskortingen voor clubs kan ik niet meer vinden helaas. Ook niet via de Search. 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.