Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

MIjn trips zien in Route bibliotheek

Momenteel voer ik ter voorbereiding van een vakantie naar spanje heel wat mogelijk routes in via route labs - Start een nwe route- Deze komen dan in mijn trips. Erg handig.  IK zet ze op prive om dat het niet gereden routes zijn maar zelfs bij openbaar zie ik ze niet terug. Daar tijdens een reis ik noot alles vooruit plan is het handig om al wat opties snel te kunnen zien bij het plannen van een volgende reisdag.  Zou het een idee zijn om een keuze optie toe te voegen in route bibliotheek naast de optie van  rijden , fietsen wandelen ook mijn trips toe te voegen. Dan zou je snel een overzicht krijgen in de kaart van je eigen routes ?

Nog een punt: in de telefoon app onder nearby routes worden bovenaan routes gezet uit duitsland norwegen etc gezet terwijl ik thuis in Amsterdam zit. weillicht een idee om een keuze te hebben van maximale km's rondom huidige GPS posities

Beste antwoord

Hallo Roel,

De eerste is een zeer goed tip die we serieus gaan proberen te maken, geef ons wel even de tijd, want eerst moeten de basisfunctionaliteiten perfect werken, daarna gaan we verder ontwikkelen.

Punt 2 staat in de planning, nu worden nog alle voltooide tracks getoond in 'Routes in de buurt'.

De bedoeling is dat er straks gefilterd kan worden middels de locatie waar je je op dat moment bevindt, daarna komt er nog een mogelijkheid om zelf te filteren op afstand, duur, momenten.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.
Antwoord

Hallo Roel,

De eerste is een zeer goed tip die we serieus gaan proberen te maken, geef ons wel even de tijd, want eerst moeten de basisfunctionaliteiten perfect werken, daarna gaan we verder ontwikkelen.

Punt 2 staat in de planning, nu worden nog alle voltooide tracks getoond in 'Routes in de buurt'.

De bedoeling is dat er straks gefilterd kan worden middels de locatie waar je je op dat moment bevindt, daarna komt er nog een mogelijkheid om zelf te filteren op afstand, duur, momenten.

We gaan volgende week beginnen met het verbeteren van de route-editor, hou de fora in de gaten.

Top!