Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

GPX track over meerdere rijdagen

Hallo mannen,

kreeg gisteren van de organisator het gpx-bestand binnen van een week Schotland.

Uitgepakt, maar was toch één bestand.

Geïmporteerd In MyRoute-app WEB als Track toont zich dit ook als één route, dus geen splitsing in dagdelen.

Geïmporteerd als route in MyRoute-app WEB Routes zie wel veel waypoints, maar nog steeds één grote route.

Ten einde raad.... maar weer BaseCamp gedownload + plus OpenStreet map van de UK.

Daar wordt dat bestand in diverse dagdelen weergegeven.

En tot mijn verassing wordt in de TomTom400 dit bestand gesplitst in apart op te roepen dagdelen. Dus goed werkbaar.

Is dit nu een hiaat in MyRoute web of een uitzonderlijke manier van routes maken (alles-in-één)?

Vr.grt., Frank.

PS schermvoorbeelden als bijlagen.

jpg
jpg
jpg
jpg

Beste antwoord

MyRoute-app kan idd nog niet overweg met meerdere routes in een bestand, dat gaan wel wel maken, maar niet op korte termijn, wordt niet zo heel veel gebruik van gemaakt.

Antwoord

MyRoute-app kan idd nog niet overweg met meerdere routes in een bestand, dat gaan wel wel maken, maar niet op korte termijn, wordt niet zo heel veel gebruik van gemaakt.

Niet zo heel veel, maar ik gebruik dit toch ook regelmatig. Of beter gezegd, de groep waarmee ik op pad ga. Vaak zijn dat trips over meerdere dagen verspreid. Of een combinatie van "kort-kort-lang" of "kort-kort-technisch" op 1 dag, waarbij men dan keuzes kan maken tussen de verschillende route delen. Degene die de routes maakt, doet dat met grotendeels met basecamp en dus krijgen we allemaal zo'n reusachtig GPX bestand met meerdere routes erin, al dan niet verspreid over meerdere dagen.

Met mijn oudere TomTom Rider 5 een heel gedoe om dat enigszins fatsoenlijk te krijgen, dus ik hoopte dat MyRoute-app dat zou vereenvoudigen. Helaas nog niet het geval, maar ik hoop stilletjes dat dit toch op kortere termijn is dan de lange termijn.

We gaan ons best doen Sander.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.