Nieuw onderwerp beginnen

Afstand tussen twee routepunten berekenen

is of komt er een mogelijkheid zoals in tyre om tussen twee routepunten de afstand en tijdsduur te berekenen?

Je ziet links al de afstand en de geschatte rij tijd.

Wil je dat tussen 2 punten, dan is dat een kwestie van de rijtijden van elkaar aftrekken.

In Tyre bestaat de mogelijkheid om een aantal punten te selecteren en daar de tijden/afstanden van te berekenen. Is handig en veelgebruikt. Kan MRA dat ook? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.

Nee, maar het rekensommetje is niet zo moeilijk.

De afstand en geschatte reistijd staan links in het routepunten overzicht.

In aanvuliing op Michel van Hagen's opmerkinge: en wat als je nou een route met veel routepunten gaat rijden, dan wil ik eigenlijk m'n overnachtingen zinnig plannen (afstand, grensovergangen etc) en heb feitelijk een tabelletje nodig met alle routepunten en onderlinge afstand. Op die manier kan ik een afstand uitrekene, afgezet tegen dagelijks gemiddelde en daarmee hotels gaan zoeken... Ik zie een pdf export, maar leent zich daar niet voor (geeft geen afstanden, zoals WEL in MyRoute app zichtbaar tussen de punten); de csv export werkt maar geeft geen resultaat: na Excel import zitten er slechts 3 rare tekens in het geimporteerde bestand...

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.