Nieuw onderwerp beginnen

Inlog My routeapp op Iphone

Heb MyRoute-App geinstalleerd op mijn Iphone 4. Bij het inlog veld kan ik 2 letters in typen en dan loopt de app vast.

Is dit herkenbaar??

Is er een oplossing?

Groet Rob

1 persoon heeft deze vraag

Niet bekend, we zullen er naar kijken.

Vandaag succesvol geïnstalleerd op mijn iPhone 4S 

Ik heb hetzelfde probleem met de app. op mijn iPhone 4.

Daniel is er mee bezig, maar we kunnen het probleem (nog) niet reproduceren.

Dit probleem is inmiddels bekend bij ons, helaas hebben we het tot op heden niet kunnen reproduceren.

Toch denken we nu een oplossing te hebben voor het probleem. We nemen dit mee in de aankomende MyRoute-app iOS update die binnen twee weken beschikbaar zal zijn.

Om direct te kunnen helpen heb ik de volgende oplossing, het is echter wel wat omslachtig waarvoor mijn excuses:

1. Kopieer uw e-mailadres vanuit een andere app zoals "notities", open vervolgens MyRoute-app en plak het in het invoerveld zonder zelf te typen.

2. Herhaal hetzelfde maar dan met uw wachtwoord en log vervolgens in.

Ik hoor graag of het zo lukt of niet.

Bedankt voor je snelle reactie.
Met deze oplossing is het gelukt om in te loggen op mijn iPhone 4.

Dit werkt naar behoren. Dank voor uw oplossing.

groet Rob

Fijn dat dit in ieder geval werkt!

Hallo,

Gisteren mijn eerste iPhone (6) in gebruik genomen. Vandaag de MyRoute app geïnstalleerd. Ik kom niet ingelogd. 'Inloggen mislukt. E-mail getypt = No go. Bovenstaande oplossing geprobeerd. No Go. Dat terwijl ik de windows app op PC gewoon kan gebruiken met dito E-mail en ww. Iphone eens uit en aan gezet = No Go. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd No Go.

Nog opties?

Dit zou echt moeten werken.

Om direct te kunnen helpen heb ik de volgende oplossing, het is echter wel wat omslachtig waarvoor mijn excuses:

1. Kopieer uw e-mailadres vanuit een andere app zoals "notities", open vervolgens MyRoute-app en plak het in het invoerveld zonder zelf te typen.

2. Herhaal hetzelfde maar dan met uw wachtwoord en log vervolgens in.

Ik hoor graag of het zo lukt of niet.

Michel,

Jouw oplossing geprobeerd dit werkte ook niet. Ik heb vervolgens het wachtwword willen wijzigen in de windows applicatie. Dit ging ook niet?

De oorzaak lag in mijn wachtwoord. Ik had een special teken hierin zitten.

Mag dit niet?

Na een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd, nu zonder speciale tekens, lukt het wel. 

Ook op de Iphone.

Bedankt voor de snelle reactie! TOP!

Eric

Beste Eric,

Bedankt voor deze informatie. Zou u met mij willen delen welk special teken u in uw wachtwoord had, zonder uiteraard uw wachtwoord te onthullen(!)

Daniel,

Het was het & teken.

Ik gebruik de app al vanaf het begin met dit ww.

Ik kon ook niet meer wijzigen omdat hij waarschijnlijk het teken in het bestaande ww ook niet herkende.

Daniel.