Nieuw onderwerp beginnen

Problemen IPhone tracken.

Ben gisteren en vandaag op weg geweest met de MyRouteapp. Echter woon ik in het heuvelland en na 2 km richting Valkenburg stopte de app met tracken. Ik kwam erachter nadat ik even controleerde in Valkenburg. De app was er helemaal uitgeklapt. Weer gestart en vanaf valkenburg richting Heerlen. En weer stopte de app er na 3 km mee. Ik vraag me nu af ligt het aan de iPhone met IOS 9 of heeft het iets te maken met slechte gps verbinding. Heeft er iemand ervaring mee ?

Ik maak hier een ticket van en we gaan er met hoge prioriteit naar kijken.

Bedankt alvast Michel.

Het probleem is opgelost in de eerstvolgende update die zojuist is aangeboden bij de App Store. Na de review van Apple (duurt doorgaans enkele dagen) kunt u de update via de App Store downloaden.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.