Nieuw onderwerp beginnen

Ik kan tracks niet zien in iPhone App

Het is fijn dat ik tracks van anderen kan importeren in de web app, maar als ik zo'n track zelf wil gaan lopen, bv een bergwandeling, dan heb ik niks aan de iPhone app omdat de tracks uit de web app niet zichtbaar zijn in de iPhone app. De functie "gebruik als route" biedt geen oplossing, omdat die een totaal andere route oplevert (nl. op verharde wegen).

Mis ik iets? Zijn tracks wel zichtbaar op de iPhone als ik een Gold account neem? Als die feature er gewoon niet is, komt die in een volgende release wel?

Tracks zijn wel zichtbaar in de app, je eigen Tracks bij historie en tracks van anderen bij Activiteiten.

Alleen dat is niet genoeg voor navigeren, navigatie apps op smartphone en iphone kunnen nog niet overweg met tracks, vandaar dat er eerst een route van wordt gemaakt met routepunten.

Vanaf maart 2016 gaan we een eigen navigatie app ontwikkelen, dan gaan we onderzoeken of het ons lukt via tracks te navigeren.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.