Nieuw onderwerp beginnen

afdrukken van de routepunten

Bestaat er een mogelijkheid om de routepunten van een route af te drukken .

Groetjes

6 personen hebben deze vraag

Nee, wordt aan gewerkt.

1 persoon vindt dit leuk

Ben hier ook naar op zoek. Dus nog even afwachten

Het is er nu wel, maar het is nog geen echt roadbook, wordt niet veel meer gebruikt, zie http://us4.campaign-archive1.com/?u=16269e58d3ead51bbd54b69f8&id=93cb5e66e2&e=[UNIQID]

Ik zet de route terug in Tyre om de roadbook te printen.
Als organisator van een rit kan je door het meegeven van het roadbook aantonen dat je niet als groep rij maar iedereen individueel. Dat heeft ook met verzekeringen en vergunningen te maken.
Dat je toevallig achter elkaar aan rij is een ander ding :-)

Dus als er iets van een print gemaakt kan worden is dat bij ons welkom

Als er veel vraag naar is gaan we het alsnog inbouwen, maar ik vrees dat het roadbook zijn langste tijd gehad heeft en het zonde is van de tijdinvestering.

Ook ik ben hiernaar opzoek. Zou wel handig zijn in de PDF route

1 persoon vindt dit leuk

Ik mis het enorm. Ben bezig met een 8-daagse route voor een groep oldtimers.

Niet iedereen heeft een navigatiesysteem in de auto. 

Nu moet ik het gaan overkleuren op een kaart. Dat is echt heel jammer.

Ik ben fan van MyRouteApp maar nu het erop aan komt ben ik aan het zoeken naar een alternatief.

1 persoon vindt dit leuk
Ook ik sluit mij aan bij het roadboek. De functie die er nu in zit is net iets te beperkt. Tijden en kilometers (tussen en cumulatief) zouden er eigenlijk nog bij moeten.

Zou mooi zijn als dit er bij komt, want nu grijp ik terug op Tyre. Werkt niet altijd even goed (omdat Google onnavolgbare kaartissues heeft)

1 persoon vindt dit leuk

Ik heb geprinte routes nodig voor vergunningaanvragen. En aangezien ik met mac werkt, kan ik ook niets met Tyre. Erg jammer dat het niet al in de app zit.

1 persoon vindt dit leuk

Beste, als ik de route wil opslaan als pdf, krijg ik een foutmelding. zie bijlage

groetjes

Georges

pdf

Edwin,
Ik begrijp je probleem. Vergunningen moet je aanvragen als je een rit organiseer.
Daar zit enorm veel tijd en mogelijk kosten in.

Als wij een rit rijden (ook in groepsverband) geven we iedereen een route mee.

We benadrukken dat iedereen ZELF de route rijdt. Dat we "toevallig" achter elkaar aan rijden.........

Zo rijden wij al 20 jaar routes met groepen van 25 motoren. Een voor en achter rijder. Zonder vergunningen.
Het is niet de oplossing die je zoek maar scheelt je enorm veel gedoe.

Blijft wel dat je toch de route moet printen om aan iedereen mee te geven :-(

Veel succes en wijsheid.
Grtz Henk

Het printen van routes blijkt wel mogelijk, in ieder geval voor Gold members. Je kunt een route opslaan als .pdf bestand en dan printen. Groetjes, Edwin.
En Henk, als je met 300 Goldwing rijders een route gaat rijden en kruispunten gaat afzetten, leg dan nog maar eens uit dat ieder individueel de route rijdt 

Nee met 300 rijders lukt dat niet.
Maar als je de weg afzet en je bent met 300 rijders dan heb je het alleen nodig voor de vergunning dus.
Dan heb je alleen de gemeente namen nodig. 
Dan kom je inderdaad als Goldmember een heel eind.
Wij herschrijven de route uit myroute als leesbare taal voor de volgers.

Lastig maar we komen er wel uit onder het genot van een hapje en een drankje :-)
Veel succes.