Nieuw onderwerp beginnen

met tyre gemaakte routes importeren in myroute??

Ik heb door de jaren heen een aantal routes gemaakt met Tyre. Kan ik die routes importeren in myroute zodat ik ze bijv op mijn Iphone met Myroute app kan bekijken en als gesproken navigatie kan gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie hulp

2 personen hebben deze vraag

Hans kijk even onder Routelab bij uploaden. De rest wijst aardig vanzelf Werkt super.

Gelukt Hans?

sorry voor m'n late reactie, ik zat even een aantal dagen in het buitenland voor m'n werk. Ik ga er nu mee aan de slag en hou je op de hoogte.
Alvast hartstikke bedankt voor je reactie!!
Hans

Hoi Michel,

Dat uploaden van een (itn) route is inderdaad gelukt op de pc en ik zie de route nu ook in Myroute op mijn Iphone staan maar hoe kan ik nu een gesproken navigatie in mijn Iphone krijgen??

Alvast dank voor je hulp.....Hans

Dat kan alleen als je gebruikt maakt van Navigon of Sygic.

Zie:

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.