Nieuw onderwerp beginnen

Km

Beste ik maak een tour met MyRoute-App Heb 400 km voor de route zet hem op mijn Navigon-Germin dan krijg ik de Km in het hoog 465 km voor de zelfde route waar ligt de fout aub. Met vriendelijke groeten Christiaan Van Landeghem

Bedoelt u dat de route een langere afstand calculeert op uw Navigon-Germin dan op MyRoute-App? Het kan zijn dat uw navigatiesoftware sommige onderdelen van de route als ontoegangelijk beschouwt en daardoor een alternatieve route voorsteld. 

ja hij geeft een langer afstand via Navigon-Germin en heb 39 routes klaar en heb er een paar uitgenomen en germin geeft meer km aan bij de 1 is het meer dan bij de anderen.

Er is dan spraken van het eerder genoemde verschil. Het beste wat u kunt doen is de route te kiezen die het kortst is.

C. Orie

Customer Service

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.