Nieuw onderwerp beginnen

Veranderen van volgorde routes

Als leek van myroute-app heb ik de volgende vraag, kan je de volgorde je eigen routes veranderen. Ik heb nu bijvoorbeeld dag_1_route tussen dag_6_route en dag_3_route staan. Deze zou ik dus dag_1_route dan dag_2_route enz. willen hebben staan, dus gewoon de volgorde wijzigen.

Met dank

Hamblok Patrick

1 persoon heeft deze vraag

Als die routes in één map staan kun je die map heel eenvoudig sorteren op naam, door naar die map te gaan en dan in het bovenste vak 'naam' te klikken. Routes worden dan op naam gesorteerd. Eventueel de routenamen nog wat aanpassen (met het icoon met het potlood) als ze dan niet op de gewenste volgorde staan en opnieuw sorteren. Sorteren moet wel steeds even herhaald worden als je één van de routes aanpast, maar dat zie je gauw genoeg. Moet lukken.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.