Nieuw onderwerp beginnen

Feedback MyRoute-app Navigatie

Beste mensen, 

Hier kunt u al uw feedback kwijt voor de MyRoute-app Navigatie. 

Ik zal mijn best doen om al uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Ik heb vandaag twee mailtjes gekregen: van MyRoute-app met de mededeling dat mijn Gold proefperiode morgen eindigt met de uitnodiging om die te verlengen met een jaar dan wel de rest van mijn dagen, en daarnaast een bericht van Team-TyreToTravel met de uitnodiging in de voorverkoop in te schrijven op de MyRoute-app. Ik ben maar een eenvoudige beginner in deze activiteiten en raak een beetje in de war. Wat is de verhouding tussen de twee? Als ik op de tweede uitnodiging inga, is dan de eerste zonder betekenis, of andersom. Ik ben de weg al kwijt voordat ik de app goed heb bekeken. Graag enige ondersteuning! Vriendelijke groet, Dolf van der Aart.

MyRouteApp en MyRouteApp navigatie zijn 2 aparte dingen.

Met MyRouteApp kan je routes maken en gebruiken op diverse navigatiesystemen (TomTom, Garmin, etc)

MyRouteApp Navigatie is een navigatie app voor op je smartphone waarmee je routes kan rijden.

De MyRouteApp navigatie is dus een aanvulling op de reeds bestaande MyRouteApp.

Ik ben vandaag begonnen met Myroute-App navigatie Android. 

Eerste indruk is positief, wel een paar aandachtspunten.

- stabiliteit, app sluit regelmatig af als ik een button aanklik (melding navigatie is gestopt) 

- offline kaarten: ik zie alleen de 3 meest recent kaarten die ik heb gedownload in het startscherm. Zou mooi zijn als dit in 1 oogopslag beschikbaar is. 

- rijden van A naar B, zou fijn zijn als er meer route opties beschikbaar zijn, zoals een toeristische route of kronkelroutes,

- optie om custom POI's in te stellen, denk aan motorvriendelijke accomodatie, motorgarages of campings,

Groet, Richard