Nieuw onderwerp beginnen

Feedback MyRoute-app Navigatie

Beste mensen, 

Hier kunt u al uw feedback kwijt voor de MyRoute-app Navigatie. 

Ik zal mijn best doen om al uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Ik heb vandaag twee mailtjes gekregen: van MyRoute-app met de mededeling dat mijn Gold proefperiode morgen eindigt met de uitnodiging om die te verlengen met een jaar dan wel de rest van mijn dagen, en daarnaast een bericht van Team-TyreToTravel met de uitnodiging in de voorverkoop in te schrijven op de MyRoute-app. Ik ben maar een eenvoudige beginner in deze activiteiten en raak een beetje in de war. Wat is de verhouding tussen de twee? Als ik op de tweede uitnodiging inga, is dan de eerste zonder betekenis, of andersom. Ik ben de weg al kwijt voordat ik de app goed heb bekeken. Graag enige ondersteuning! Vriendelijke groet, Dolf van der Aart.

MyRouteApp en MyRouteApp navigatie zijn 2 aparte dingen.

Met MyRouteApp kan je routes maken en gebruiken op diverse navigatiesystemen (TomTom, Garmin, etc)

MyRouteApp Navigatie is een navigatie app voor op je smartphone waarmee je routes kan rijden.

De MyRouteApp navigatie is dus een aanvulling op de reeds bestaande MyRouteApp.

Ik ben vandaag begonnen met Myroute-App navigatie Android. 

Eerste indruk is positief, wel een paar aandachtspunten.

- stabiliteit, app sluit regelmatig af als ik een button aanklik (melding navigatie is gestopt) 

- offline kaarten: ik zie alleen de 3 meest recent kaarten die ik heb gedownload in het startscherm. Zou mooi zijn als dit in 1 oogopslag beschikbaar is. 

- rijden van A naar B, zou fijn zijn als er meer route opties beschikbaar zijn, zoals een toeristische route of kronkelroutes,

- optie om custom POI's in te stellen, denk aan motorvriendelijke accomodatie, motorgarages of campings,

Groet, Richard

Ik ben erg blij met de komst van de navigatie app. Er zijn wel een paar verbeterpunten: Bij Poi's in de tab garage (bedoelt als auto dan wel motor garage) wordt blijkbaar gezocht met de zoekterm garage. Resultaat is dat er ook parkeergarages getoond worden. Ik wil nu een screengrab toevoegen als bijlage maar kan niet bij de map schermafdruk komen (ook een verbeterpunt ). Vanmorgen met de app gereden. Bewust een ándere route gekozen dan de app aangaf: resultaat dat de app vastliep. Hij bleef de oorspronkelijke route tonen. Moest opnieuw gestart worden om de nieuwe route te berekenen. Mvrgr Jan
Momenteel is er nog geen route herberekenen komt die mischien later in en uitzoeken van de kaart lukt ook nog niet?snelheidweergave komt mischien ook nog later??

Vandaag een paar ritjes gemaakt. Eigenlijk gewoon de route gevolgd om de kijken hoe de app zich gedraagt. Wat vond ik er van:

- Het automatisch zoomen lijkt zo op het eerste gezicht wel goed ingesteld te staan.

- Het afwijken van de route gaan niet goed.

- Helaas geen audio kunnen test omdat er een storing in mijn headset zit.

- Een druk/vol scherm met veel knoppen die niet permanent nodig zijn.

- Gebruik vooral (eigenlijk alleen maar de landscape modus. Hier is de interface duidelijk niet op ingesteld.

- Hoog dataverbruik ondanks dat de kaart van Nederlands offline (gedownload) staat.

- De routepijl linksboven is mooi qua formaat en plaats in het scherm.

- De balk onderin is veel te groot voor de informatie die er staat.

- Het getal naast de maximaal toegestane snelheid. Wat is dat? Het lijkt de gemiddelde snelheid maar wat moet ik daarmee? 

- Het volgen van de route ging verder goed. Daarmee lijkt de basis wel te kloppen.

Toen de route compleet gereden was bleef het einde van route gecentreerd in het beeld staan en verdween de navigatiepijl langzaam het uit scherm. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling

Beste, Bij het downloaden van offline kaarten app de app. En min vraag is wat er onder in het scherm wordt aangegeven in het vierkant naast de toegestane snelheid. Met vriendelijke groet JAN Heemskerk
Veelbelovend! Suggesties na 1 test: 1. Zorg voor verander / toevoegmogelijkheid van gemaakte route (extra routepunt tussen andere routepunten in). 2. Zorg voor sneller herberekenen van de oorspronkelijk gemaakte route; ik moest zelf ingrijpen omdat de app me rondjes liet rijden in Oostvoorne. Na een eigen correctie stuurde de app me via de snelste route naar het eindpunt ipv weer terug te sturen naar het laatste stuk van de mooie geplande route. 3. De max. snelheden op het scherm komen niet altijd overeen met de situatie buiten. 4. Bij een rotonde zei de stem "rechtsaf" en "neem de tweede afslag". Verwarrend!

Punt 2. De snelheid van herbereken is voor deel afhankelijk van het gebruikte toestel. Met de Xcover 4 ervaar ik niet dat het herbereken te langzaam is. Althans met versie 0.2.3. Daar werd wat berekend maar wat was niet duidelijk

Punt 3. Dit zit in de kaarten van Here is dus niets aan te doen. Je kan het Here zelf doorgeven. Voor de lange termijn (lijkt me nu geen prio) zouden ze de optie in de software kunnen stoppen dat je via de navigatie dit door kan geven.

Punt 4. Ik heb nog geen audio kunnen testen maar heb wel gezien dat de symbolen van rotondes niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid. Ik weet niet of dit ook puur door de kaart komt of dat MyRoute hier nog iets mee kan. Dit geldt vooral als de eerste afslag van een rotonde niet de gebruikelijke rechtsaf is.

Favorieten zijn niet aan te passen of te wissen.
Zou handig zijn om dit te kunnen doen.

Ik heb versie 0.2.4 draaien, deze versie geeft op mijn samsung s7 toch zeker om de 3 minuten de melding dat hij opnieuw gestart moet worden.

Eerste indruk, heel positief. Snelle applicatie op IOS. Heb wel een paar cosmetische foutjes ontdekt. Er staat vaak diverse teksten deels in Nederlands en deels in Engels.

Bij route opties staat 5x snelweg vermijden ?

I

s het in de toekomst misschien ook mogelijk om de flits/traject locaties in te laden in de POI. Of misschien een extra service aan te bieden ?

Ga vooral door met ontwikkelen :)

Wat flitspalen betreft. Ik zou zeggen zie werkwijze TomTom. Op dit moment het beste systeem voor verkeersinfo dat er bestaat in deze hoek van de wereld

Wellicht een samenwerking met Flitsmeister??? Zou in Nederland heel goed werken volgens mij.

Ik dat verkeersinfo ook via Google gekocht kunnen worden. Al zullen mensen van MyRoute daar vast al iets voor bedacht hebben.

Aanmelden om een reactie te posten