Nieuw onderwerp beginnen

Routes exporteren vanuit MyRoute naar een navigatie app op je mobiel

Is het mogelijk om routes vanuit de MyRoute app te exporteren naar een navigatie app op dezelfde telefoon, of kan je alleen exporteren naar een los navigatie systeem?

Hallo Rudolf. Dat kan, ik doe dat met TomTom go app. Wanneer de gpx staat op de MRA app, sla je hem vanuit daarop naar je MyDrive account. En als je nu de TomTom Go app opent op je telefoon, zie je dat die in je routes staat. Succes! Gr Tim.

Tim, zou je me ietsje uitgebreider uit kunnen leggen hoe ik de .gpx route exporteer naar Tom Tom Go op mijn iPhone? Ik kan hem wel opslaan maar weet niet hoe ik hem in TTG moet krijgen namelijk.Dank je wel!

Beste Jan. Je maakt de track op MRA. Slaat deze op, op MyDrive. Wanneer je TomTomGo hebt geïnstalleerd op je telefoon, zou die al in de lijst moeten staan in Mijn Tracks. Omdat die gesynchroniseerd is. Ik heb ook op mijn telefoon staan MyDrive zelf. Kom daar ter controle zie je hem staan, staat die daar niet..... Heb je de synchronisatie uitstaan. Dat kan niet anders. Heb je hier wat aan, of bedoel je wat anders? Gr Tim

1 persoon vindt dit leuk
Wat ook een optie is. MyDrive op de pc openen. En vanuit daar het gpx bestand gemaakt in MRA uploaden. Dan op het knopje synchroniseren klikken. En nu staat het ook in MyDrive. Wanneer je nu TTG opent, moet die in mijn Tracks staan..... Laat je mij wat weten of het gelukt is ja of nee. Gr Tim

Mijn synchronisatie staat aan maar het lukt me al niet om hem te vinden, er staan wel oudere routes die ik ooit heb gemaakt in Mydrive maar ik heb ook geen idee hoe ik die kan vinden in Tom Tom Go, en hoe ik die dan kan rijden. En op het Tom Tom forum zegt men ook dat het niet kan maar dat hoop ik toch wel! 

Hopelijk niet voor niks een Tom Tom Vio gekocht...

Als ik de Mydrive app open moet ik het TT systeem aansluiten maar hij herkent mijn iPhone met TTGo niet als navi systeem....

Mydrive.JPG
(134 KB)

Tim, werkt het wel op iPhone of allen op Android....

Ik heb een gpx in mijn MRA staan, maar die is niet terug te vinden in de MyRoute navi app.
Jan van Schuppen. Zou moeten werken wat ik zo lees op internet. Ik zelf ben geen fan van Apple, dus heb mij daarin ook niet verdiept.
Rudolf. Geen idee, heb zelf de navigatie app van MRA niet. Ik weet daar weinig van. Ik gebruik TomTom Go, in combinatie met MRA. En navigatie systeem op de motor is de tomtom 450.
Aanmelden om een reactie te posten