Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Zoekveld

Hoi, 

Wanneer je het zoekveld gebruikt worden er andere gebruikers zichtbaar?

Ik heb zojuist een openbare route genaamd "Schotland2015"  geupload, het lijkt me juist fijn wanneer je op een trefwoord zoekt, openbare routes van mezelf + andere ook gevonden worden. Wanneer ik nu zoek op schotland of Schotland gebeurd er niets.

Verder gaan we weer uitproberen!

Beste antwoord

Routes kun je heel makkelijk vinden, ga naar Routelab, verplaatst de kaart naar het gebied waar je routes wil vinden en zoom de kaart in, als er routes zijn zie van zelf de icoontjes. Het zoekscherm is op dit moment alleen voor 'gebruikers'. We overwegen dit later uit te breiden.

Antwoord

Routes kun je heel makkelijk vinden, ga naar Routelab, verplaatst de kaart naar het gebied waar je routes wil vinden en zoom de kaart in, als er routes zijn zie van zelf de icoontjes. Het zoekscherm is op dit moment alleen voor 'gebruikers'. We overwegen dit later uit te breiden.

Eens met vraagsteller. Een route zoek je op trefwoord, niet op gebruikersnaam. Bij intypen van een zoekterm zou de kaart naar dat gebied moeten zoomen. 

Probeer eerst eens de manier zoals we hebben omschreven in de instructie clip, je zal zien dat het snel werkt, het is alleen even wennen.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.