Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Tracken op IOS en Status : Openbaar/Vrienden/Prive

Is het mogelijk dit bij het afsluiten of het aanmaken van de track te kiezen ? 

Een gereden route zou ik graag nog even willen bekijken voordat ik hem openbaar maak. Niet iedereen hoeft te weten waar mijn motor gestalt staat :-P 

Het kan zijn dat het er al in zit, maar dat ik er gewoon overheen kijk. 

Beste antwoord

Beste Martijn,

In het hoofdmenu van de app bevindt zich linksboven een tandwieltje (instellingen). Druk hierop en u ziet de optie "Delen voltooide track" in de lijst staan, zet deze op "alleen ik".

Uw volgende track wordt dan eerst op privé gezet. Na eigen instemming zet u de track op "openbaar" vanuit MyRoute-app Web.

Terechte opmerking, heb ik ook al aan gedacht!

Antwoord

Beste Martijn,

In het hoofdmenu van de app bevindt zich linksboven een tandwieltje (instellingen). Druk hierop en u ziet de optie "Delen voltooide track" in de lijst staan, zet deze op "alleen ik".

Uw volgende track wordt dan eerst op privé gezet. Na eigen instemming zet u de track op "openbaar" vanuit MyRoute-app Web.

Stom, hoe ik daar overheen heb kunnen kijken.  Bedankt ! 

#tochmaarevenlangsdehansanders 

1 persoon vindt dit leuk

:)

De uitgestelde start is 1, werkt goed om een stukje vanaf je garage te starten. Maar einde track is tot je binnen staat. Of je moet begin van woonplaats even stoppen. 
Zou het een optie zijn om bij beëindigende laatste minuut van log ook te wissen?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.