Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Route laden in Navigatie app

Ten eerste mijn complimenten voor de Myroute app&web sw, een mooi begin met hopelijk veel toepassingen en gebruikers!

Zoals ik het nu zie kan ik alleen een favourite locatie laden naar een Navigatie app op mijn Iphone en niet een gedownloade of gemaakt route. Is dat correct? Of komt dit nog?

Verder ben ik benieuwd naar welke Navigatie apps we straks route kunnen doorsturen/inladen. Met name omdat diverse nav-apps zoals TomTom, Navigon en Sygic dit niet (meer) toelaten?

Ik heb met succes Sygic gebruikt op eigen met Tyre gemaakt/aangepaste route af te rijden, maar helaas werkt dit niet meer na een software update.

Mijn hoop is nu gevestigd op de Myroute app in combinatie met een Nav-app, bijvoorbeeld TomTom. Misschien kunnen jullie wel regelen om in de TomTom Nv-app routes in te laden!

Beste antwoord

Het klopt precies, favoriete locaties worden geladen als eindpunt en kan geladen worden in bijvoorbeeld Google Maps en Apple Maps.

Routes met meerdere viapunten is een heel ander verhaal.

Dit is een van onze grootste wensen, door de continue veranderingen van navigatie apps is het lastig om daar goede programmatuur voor te schrijven. 

Het liefst hebben we onze 'eigen' navigatiesoftware, maar zo ver zijn we nog niet.

Op dit moment zijn we de verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Antwoord

Het klopt precies, favoriete locaties worden geladen als eindpunt en kan geladen worden in bijvoorbeeld Google Maps en Apple Maps.

Routes met meerdere viapunten is een heel ander verhaal.

Dit is een van onze grootste wensen, door de continue veranderingen van navigatie apps is het lastig om daar goede programmatuur voor te schrijven. 

Het liefst hebben we onze 'eigen' navigatiesoftware, maar zo ver zijn we nog niet.

Op dit moment zijn we de verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

1 persoon vindt dit leuk

dankjewel voor je antwoord

Ik denk niet dat je het warm water moet uitvinden, goede navigatiesoftware bestaat.

TomTom, Garmin, Tripy, met meerdere tussenpunten  en Waze voor het rijden naar een eindbestemming met of zonder een via-punt. ( flitspalen, mobiele controles worden aangegeven, …. files worden ontweken )

Er is een groot verschil tussen een geplande route rijden en ergens naar één punt rijden.

Een geslaagde route is er één dat voorbereid moet worden, reken één uur voorbereiding per 100 km route.

Zonder afbreuk te doen aan de MyRoute App, gaan eens kijken bij www.converter.de 

Hoe kan ik nu het beste mijn eigen route navigeren? Ik heb de TomTom App en Waze.

Onze app heeft een rechtstreekse connectie met Sygic en Navigon, zie: https://youtu.be/mt6PQc50Pzg?list=PLoRUfcAhS6_3J_uDzGzSzm7a2JgW_lc2J

Ok, bedankt voor de info!

Connectie met andere apps zoals Osmand, Here en CoPilot zijn we nog aan het onderzoeken of dat mogelijk is.

Connectie en exporteren naar Tripy zou ook welkom zijn.

1 persoon vindt dit leuk

Tripy gebruikers zijn zeldzaam, niet beledigend bedoeld hoor, heb er zelf ook een op mijn Africa Twin, maar daarom niet onze hoogste prioriteit.

In 2016 proberen we er daar tijd voor te maken.

Zit het ook in de planning om routes in de laden in TomTom navigatie app voor de smartphones (Iphone), vanuit de Myroute app? Daar zou ik toch wel heel blij mee zijn.

grt Ruud

Helaas ondersteunt de nieuwe TomTom app geen import van routepunten.

Hoe krijg ik een route van Myroute in Sygic op de Iphone?

Het filmpje hierboven maakt dat niet duidelijk.

Ik heb in Sygic de cloudservice op mijn dropbox ingesteld, maar hoe kom ik daar nu om iets op te halen?

Dat kan alleen zoals in de video is beschreven.

Route maken in MyRoute-app Web.

Route openen in MyRoute-app voor Mobiel.

Klikken op het navigatie symbooltje.

Kiezen voor Sygic.

ok, dat de Myroute-app voor de smartphone er tussen zat, haalde ik niet uit het filmpje. Maar dat lag aan mij. Thnx.