Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

GPX export niet goed

Ik heb nu 2 keer een route gemaakt waarvan ik een GPX export heb gemaakt (opslaan als). Beide GPX bestanden werden niet door de Rider 400 en Basecamp gelezen.

gpx

Beste antwoord

Goedenavond, 

Bij dezen de vraag om het nogmaals te proberen. Het zou nu opgelost moeten zijn.

Zo niet hoor ik dat graag!

Helaas kan ik als beginnend lid geen eigen ticket maken, kunnen alleen Gold Members dus stel ik hier maar de vraag vooraleer ik overschakel naar Gold. Heb een route gemaakt via deze app, opgeslagen op mijn pc en terug geopend in Basecamp om van de track een route te kunnen maken. Ik heb namelijk een zumo 660 en werkt niet met tracks. Deze route heb ik dan terug opgeslagen en overgezet op mijn zumo 660. Deed gisteren de rit en kreeg geen geluid meer alsook de afstand tot de volgende afslag kreeg ik niet meer op mijn scherm dus moest puur op de pijl afgaan en zien dat ik juist zat. Alleen is het te doen maar rij steeds vooraan in groep en dat wordt moeilijk wanneer je niet juist weet wanneer je pinker op te zetten want je ziet niet of het binnen een km of binnen 100 m is... Iemand hier een oplossing voor of ook al voorgehad met een zumo 660?

Dan moet je haast wel een track gebruikt hebben. Ook de Zumo 660 kan met tracks overweg

Nee, heb geen track gebruikt daar hij echt niet met tracks overweg kan, verschillende keren gebruikt en haalt echt niets uit, steeds hetzelfde probleem en hetgeen ik ook al van verschillende 660-gebruikers gehoord heb. Dus ik maak altijd een route, geen probleem maar dan krijg ik geen geluid en afstand op scherm tot volgende afslag... En heb dit trouwens enkel met MyRoute app, met Routeyou bijvoorbeeld gaat het wel vanzelf.... Rare situatie maar het zij dan maar zo zeker.... jammer :-)

Heel eigenaardig dat je geen tracks kan gebruiken in de Zumo 660.

Ik gebruik niet anders dan tracks in dit toestel en ook in de NAV 4, een bijna kloon.

Zorgen dat herberekening af staat en ik plaats mijn toestel op 'snelste route'.

Bij afslagen krijg ik mooi te zien hoe ver het nog is.

Of de madam babbelt weet ik niet, want die staat altijd af.

Ik weet niet of ik op de goed plek zit, maar ik wil route exporteren naar Windows en krijg ik fout melding 2503.

Weet iemand wat het is? en hoe ik verder kom?

Alvast bedankt

Bedoelt u dat u via MyRoute-app een route opslaat, en vervolgens deze fout melding krijgt? Of komt deze melding voor vanaf het exporteren van Windows naar uw Sat nav?

De route

Eifel 2017 zeker de moeite waard!

in mijn eigen routes gezet

Daarna opslaan als .gpx 1.1 (track)

Deze wordt in de map downloads geplaatst

daarna op het bestand klikken en basecamp wordt automatisch gestart 

echter de track is niet volledig en zelfs de richting is omgekeerd

Ik zit nog in de testfase 

Graag een reactie

mvrgr

Hans Verhoeven

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.