Nieuw onderwerp beginnen

Fouten in web interface op Chrome?

In de web interface kan ik niet snel zien welke routes en tracks ik heb in mijn bibliotheek zodra ik voor RouteLab kies. Ik zie heel even snel iets voorbij flitsen dat op een dropdown box lijkt voor de routes maar direct erna krijg ik de kaart te zien.

Ik moet dan verplicht een nieuwe dummy route aanmaken, om daarna wel naar mijn routes en tracks te kunnen. Wat gaat er mis?

PNG
(29.9 KB)
PNG
(379 KB)

Hallo Sander,

Ik begrijp je denk niet helemaal.

Klik je op Profiel zie je rechts van profiel je routes en je tracks.

In je Profiel zelf zie je een kaart met jouw voltooide tracks in de vorm van icoontjes, klik je op een icoontje zie een samenvatting, klik je op de samenvatting, dan zie je de volledige track.

Beste Michel,

Ik ging er vanuit er te komen via "RouteLab" en niet via "Profiel". Dat laatste had ik nog niet geprobeerd.

Bedankt,

Sander

Mooi, ja het plaatsen van de content in de interface is altijd voer voor discussie.

Maar gezien wat er mee willen lijkt ons dit de meest logische plaatsing.

We zijn overigens aan het werk met de instructie video's, hou de Ondersteuningspagina in de gaten, de eerste videoclip is geplaatst.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.